ההשקעה שלך בהצטרפות לקבוצת האנרגיה
בהרשמה למחזור הבכורה של קבוצת האנרגיה
145 ש״ח + מע״מ למפגש (*5 מפגשים)
=
870 ש״ח בלבד (+ מע״מ)
ההרשמה מוגבלת ל15 נרשמות בלבד כדי לשמור על אינטימיות.
הקבוצה נתפחת בעוד...
ימים
שעות
דקות
שניות
סדרת מפגשי מאסטרמיינד ממוקדים למינוף העסק
שלושה חודשי סיעור מוחות ונטוורקינג לשיווק אנרגטי שיקיף אותך בקבוצת אנרגיה תומכת ויעזור לך למלא לך את היומן
הרבה זמן שאני מקבלת בקשות ליצור מרחב אנרגטי לקבוצת סיעור מוחות,
הרבה זמן שאני מתלבטת מה יהיה הפורמט הכי מדויק לזה…
כי מצד אחד- בעיניי, מפגשי נטוורקינג הם שאבן זמן מרדים וזה לא פורמט שלקחתי בחשבון ליצור ומצד שני יש לקבוצה כוח שלא בא לי לוותר עליו.
בקיצור, נראה לי שפיצחתי את זה!
Energy group!
קבוצת אנרגיה שהיא הביחד שכ״כ חסר לנו כעצמאיות- אבל לא סתם ביחד אלא במתכונת מובנית שמאפשרת לגבש רעיונות, לייצר סיעור מוחות איכותי ובגדול- להזיז הרים!
מהחיבורים שנוצרו בסדנאות הקודמות אני יודעת שאת העלות (הסמלית) של המפגשים את הולכת לכסות רק מעצם העסקאות שייסגרו בתוך הקבוצה מתוך חברות וללא מאמץ…
כאלו שנמאס להן מהבדידות בעסק ומבינות כמה כוח
ורוח גבית קבוצת אנרגיה איכותית יכולה לתת להן…
מאסטרמיינד היא שיטה קסומה לקבלת החלטות שעושה שימוש בכוח המטורף של הקבוצה,
בכל מפגש מאסטרמיינד יוצגו 2 דילמות על ידי חברו הקבוצה בנושא שבו עוסק המפגש,
לאחר שמציג הדילמה מציג את האתגר שהוא חווה באותו תחום מתחיל סבב שאלות הבהרה ולאחריו 5 סבבי פתרונות שכל אחד מהם נותן מענה ממקום שונה באופן מובנה שהמטרה שלו היא לפתוח רעיונות חדשים לחשיבה.
מפגשי הenergy group נבנו סביב 5 התחנות לשיווק אנרגטי ע״פ מודל boost:
תחנה ראשונה – B – בידול – סבב דילמות שקשורות לאופן הצגת השליחות שלנו בצורה כזו שתמגנט אלינו לקוחות מדויקים.
תחנה שניה – O – הצעות – סבב דילמות שקשור לסל המוצרים שמהווה את סולם הלקוחות שלנו ויעזור לנו לאפשר ללקוחות שלנו החלטות קניה קלות עם הבטחות חזקות.
תחנה שלישית – O – אוטומציה – סבב דילמות סביב כל מה שקשור לאוטומציה בעסק – במפגש נסיק מסקנות לגבי האוטומציה שתעזור לך בפרודוקטיביות מצד אחד ומצד שני תאפשר ללקוח זרימה קהל בין התחנות.
תחנה שלישית – S – מכירות – סבב דילמות סביב פעולות המכירה בעסק, מעמדי מכירה ברשתות החברתיות, וובינארים, שיחות מכירה – המטרה של המפגש היא לגבש מסקנות לגבי אופן המכירה המדוייק לקהל שלך.
תחנה רביעית – T – טראפיק – סבב דילמות סביב הגדלת החשיפה שלנו בין אם דרך קמפיינים ממומנים ושם נגלה איזה דיוקים כדי לעשות כדי להגדיל את כמות הנחשפים להצעות ולמתנה שלך.
המחזור השני של הenergy group מורכב מ6 מפגשים
המפגשים יתקיימו בימי שני אחת לשבועיים החל מה17/1/21
וייערכו בין השעות 10:00-12:30 בזום.
בהרשמה למחזור הבכורה של קבוצת האנרגיה
145 ש״ח + מע״מ למפגש (*5 מפגשים)
=
870 ש״ח בלבד (+ מע״מ)
ההרשמה מוגבלת ל15 נרשמות בלבד כדי לשמור על אינטימיות.
סולם מוצרים שלא חסרים בו שלבים הוא כמו מנוע לעסק – הוא מכניס את הלקוחות שלך בקלות בשערי הפארק וגורם להם להישאר ולהמשיך לרכוש ממך עוד ועוד.
המטרה של המפגש השני היא לדייק את סל המוצרים על ידי כוח סיעור המוחות וליצור עבור כך אחד מהמוצרים שלנו הבטחות חזקות שיקלו על החלטת הקנייה של הלקוחות שלנו.
אוטומציה היא מילה מפחידה אבל חוץ מאיך שהיא נשמעת שום דבר לא מפחיד בה,
אוטומציה איכותית היא כזו שיוצרת זרימה טכנית במעברי הסולם המוצרים שלך.
במפגש נבין איך להוציא את המקסימום מהמערכות הטכניות שהעסק שלנו צריך.
נעבור על דפי מהלכי מכירה שונים ונזהה צווארי בקבוק שתוקעים את השיווק שלנו כדי להתחיל ליצור קפיצה משמעותית קדימה.
מיומנויות מכירה הן מיומנות יצירת החיבור- כשהשכפולים האנרגטיים פוגשים בך נוצר אצלם רצון טבעי לקנות – לפעמים כל מה שצריך כדי לעזור לעסקה להיסגר זה כמה טכניקות קטנות שהן מיומנות נרכשת.
במפגש הרביעי בקבוצת האנרגיה יעלו דילמות שקשורות למכירות ודרכם נלמד איך להתחיל ליצור שפור ולהגדיל את אחוזי הסגירה שלנו במעמדי מכירה (שיחות מכירה, וובינארים, רשתות חברתיות וכו׳).
המטרה של המפגש החמישי שלנו היא להגדיל את החשיפה ע״י הגדלת התנועה והטראפיק של הקהילה שלך.
במפגש יעלו דילמות שיעזרו לכולנו להבין איפה נמצא צוואר הבקבוק של השיווק שלנו וביחד ניצור שיתופי פעולה איכותיים שיעזרו לנו להגדיל את הטראפיק ולהגיע עם המתנה שלנו ליותר אנשים.
היום, לפני שאנחנו מסכמות ומחליטות על הצעדים שלנו להמשך ניקח נושא שחזר שוב ושוב בדילמות שהקבוצה העלתה ונפתח אותו לעומק, גם ברמת סשן הלמידה וגם בשיתוף דילמות סביבו.
את רוב התשובות אנחנו לא באמת צריכות לקבל מבחוץ-
אנחנו צריכות קבוצת האנרגיה היא תכנית שהכוח שלה הוא בלעזור לך להוציא את התשובות הטובות שלך מתוכך.
קבוצת אנרגיה שנותנת לך רוח גבית, קבוצה של נשים שעוזרות אחת לשניה בשיווק, במכירות, בהגדרת המוצרים- כאלו שהופכות לקוחות אחת של השניה, שמשתפות פעולה וקולגות שהופכות לחברות…
והאמת היא שאין לזה מחיר.
ההשקעה שלך בתכנית היא בעלות סמלית במיוחד ביחס לתמורה הענקית שאת הולכת להפיק ממנה-
היה לי חשוב שההזדמנות הזו תהיה לך נגישה,
כזו שלא תצטרכי להתלבט כדי לקחת!
בהרשמה למחזור הבכורה של קבוצת האנרגיה
145 ש״ח + מע״מ למפגש (*6 מפגשים)
=
870 ש״ח בלבד (+ מע״מ)
ההרשמה מוגבלת ל15 נרשמות בלבד כדי לשמור על אינטימיות.
אני יודעת כמה חשוב לך להעביר את השליחות הזו שלך וכמה את רוצה שכל העולם כבר ישמע עליה ויגיע כבר למלא לך את היומן,
הייתי שם לא מאוד מזמן.
אני רוצה להוריד ממך לפחות דאגה אחת ולקחת את האחריות עליי!
בשביל לא להשאיר לך התלבטות לגבי ההצטרפות לקבוצת האנרגיה
ובגלל שעדיין לא חווית את הכוח שיש לסיעור המוחות בשיטת המאסטרמיינד-
אני רוצה לתת לך אחריות!
במידה ולאחר מפגש הenergy group הראשון תרגישי שמאיזשהי סיבה קבוצת האנרגיה לא מדויקת לך –
תוכלי לקבל את כל ההשקעה בחזרה ללא שאלות מיותרות וללא דמי ביטול.
חשוב לי שבקבוצה יהיו נשים שרוצות לקדם את עצמם ואת המשתתפות, כאלו שמתחברות ב100% לאנרגיה הקסומה שתיווצר.
אם תחליטי שזה לא עבורך (לא מאמינה שזה יקרה) – תקבלי את כל העלות בחזרה (כולל עלותו של המפגש הראשון שבו השתתפת).
זהו, אם הייתה לך התלבטות- עכשיו היא נעלמה! את באה?
בהרשמה למחזור הבכורה של קבוצת האנרגיה
147 ש״ח + מע״מ למפגש (*5 מפגשים)
=
735 ש״ח בלבד (+ מע״מ)
ההרשמה מוגבלת ל10 נרשמים.
תאריכי המפגשים במחזור הקרוב של push up:
17/1
31/1
14/2
28/2
14/3
28/3
כדי להפיק את המקסימום מהתכנית וליצור קיצור דרך משמעותי הייתי שמחה אם היו לך לפחות 8 שעות שבועיות להשקעה בפיתוח – יום פיתוח שלם שבו את מתעסקת רק ברעיונות שעלו במהלך התכנית.
קודם כל איזה כיף שעלית מדרגה! קבוצת האנרגיה מתאימה לעסקים בכל הרמות – בסיום כל מפגש דילמות ומאסטרמיינד נוכל להציף דיוקים עבור כל אחת מרמות ההתקדמות השונות באותו נושא.
כשאנחנו מדויקות במסרים שלנו, במוצרים שלנו, בהליך המכירה שלנו- כשיש לנו סיסטם שעובד מאחורי הקלעים ומכניס לנו מתעניינים בקביעות – את עתידה לראות תוצאות כבר במהלך התכנית.
בכל מפגש הולך להתחיל בחצי שעה של תוכן על הנושא המדובר – אני הולכת להרחיב על מהות הכלי שמוגל boost מתבסס עליו – משם, אני הופכת להיות מנהלת המפגש ולהשתתף בסבב הדילמות כאחת המשתתפות – את הדילמות נפצח כולנו יחד- לא מדובר בתכנית לימוד אלא במתכונת של חשיבת יחד שהולכת לעשות קסמים ולהקפיץ את העסקים של כולנו.
כמות המשתתפות בקבוצת האנרגיה מוגבלת ל15 נשים בלבד.
קודם כל אם התחברת והחלטת להצטרף – הסיכוי שתרגישי אחרת כשנתחיל, די קלוש.
אם בכל זאת מאיזשהי סיבה תרגישי שהתכנית לא בשבילך תוכלי לבטל בסיום המפגש הראשון ולקבל את כל עלות ההשקעה בחזרה (בניכוי 5% דמי ביטול).
כן, גם את עלות המפגש שכבר השתתפת בו – כך אני מוודאה שנשארות בקבוצה רק כאלו שבאו לעשות קסמים ורוצות בלב שלם להיות שם!
בעת מילוי הטופס תועברי לעמוד תשלום באשראי (אופציה ל3 תשלומים תהיה פתוחה שם),
במידה ותעדיפי לשלם באפליקציית תשלום או בהעברה בנקאית – שלחי לי וואטסאפ ואמסור לך את כל הפרטים.
קבוצת האנרגיה מתקיימת מלבד במפגשים עצמם גם בקבוצת וואטסאפ סגורה ואינטימית
מטרת הקבוצה היא להציף את הלבטים שעלו מתוך האסימונים שעלו במפגש ולעזור אחת לשניה בעוד פלטפורמה.
כן! אני מאמינה בלב שלם ומתוך ניסיון בסדנאות עבר שהעלות הזו הולכת לחזור אלייך בדמות עסקאות שקבוצת האנרגיה תעזור לך ליצור – בין אם זה דרך שיתופי פעולה שיווצרו אחת עם השניה, בין אם דרך חברות קבוצה שיהפכו ללקוחות האחת של השניה – מאמינה שהאנרגיה של כל מי שנמשכת לתכנים שלי דומה ואין גבול לרוח הגבית שאנחנו יכולות ליצור יחד.
קודם כל, גם אם לא את היא זו שמשווקת- את מנהלת את השיווק ועל בסיס האנרגיה שלך העסק הזה יושב.
חד משמעית לא.
בעיניי, נטוורקינג לשם הנטוורקינג הוא בזבוז של זמן ואנרגיות – נכון שאפשר להפיק משם עסקאות אבל לא מדובר בקבוצת האנשים שבהכרח היית רוצה לשבת איתם לקפה.
מה שאנחנו הולכות ליצור יחד בקבוצת האנרגיה הוא סיעורי מוחות איכותיים שיתנו דחיפה לעשייה שלך ויניעו אותך לפעולה מיידית ומדויקת עם קבוצת תמיכה שתוודא שאת מטמיעה את האסימונים שנפלו בעסק שלך.
כמות המשתתפות בכל מפגש מוגבלת ל15, לכן ההרשמה למפגשים בודדים תלויה בכמות המשתתפות הכוללת –
עלות מפגש בודד במידה ויימצא מקום פנוי תהיה 197 ש״ח + מע״מ.
מי שתצטרף למפגשים בודדים לא תוכל להציג את הדילמה בסבב,
ההמלצה שלי היא להצטרף לכל סדרת המפגשים.
כל המפגשים של האנרג׳י גרופ מצולמים ועולים בתוך 24 שעות מסיום המפגש לאתר קורס סגור – שם תחכה לך גם סיכום הדילמה וכל חומרי העזר וקבצי העבודה שעשינו בהם שימוש לאורך המפגש.
משתתפות המחזורים חוזרות עד היום שוב ושוב לצפות בתוכן המקצועי שעלה שם לקראת שיחות מכירה, בניית אוטומציות, כתיבת תוכן וכו׳ כדי לרענן את הזיכרון.