לעצמאיות שמרגישות תקיעות בכל פעם שהן מגיעות לכתוב דף נחיתה ומחפשות להכניס מגוון כדי להציג את השירותים שלהן מזוויות חדשות ושונות.
למי שקצת מגמגמת בכל פעם שהיא באה להציג את עצמה בקבוצה או ברשתות ורוצה למצוא את הנוסח המדויק שיישב לה בול.
לכאלו שרוצות שהפוסטים שלהם יניעו לפעולה בצורה משכנעת, כזו שתגרום לקהל שלהם להתקדם מבלי להתווכץ מהמחשבה שהיא ״לוחצת״.
האופן הכי קל להמחיש את זה דרכו הוא מתנות לחג,
בדיוק כמו אלו שקיבלנו שהיינו שכירות.
תארי לך מתנה שווה, כזו שכוללת בתוכה את כל מוצרי הטיפוח שבאמת רצית לעצמך-
עכשיו דמייני לך שבנוסף לבפנוכו האדיר המתנה גם ארוזה בצורה מפתה כזו, אפילו מרגשת…
כזו שכיף לעשות לה אנבוקסינג …
זו בדיוק התוצאה והמשמעות של נוסח שיווקי טוב והכנתי לך במסמך הקרוב 48 כאלו!
רבעמודים הקרובים את הולכת לקבל 48 פעלים ששימוש בהם יהווה עבור הקהל שלך אריזה כייפית יותר לפתיחה.
מתחת לכל פועל כזה תופיע דוגמא מעולם התוכן שלי –
המטרה היא שתקחי את הפעלים לעולמות התוכן שלך ותתחילי לשלב אותם בתוכן שאת יוצרת.
אני ליאור ארמה, נעים מאוד ואיזה כיף שהגעת!
את הבייבי הפרטי שלי ״הדרייברית״ פתחתי אחרי יותר מעשור בתפקידים של פיתוח עסקי וניהול מכירות ואחרי עסק ראשון בתחום התיירות,
יצרתי למסע של חקירה עצמית שבהלכו עברתי קורסים באימון וטיפול, השתתפתי באינספור סדנאות בארץ ובעולם ולמדתי מהטובים ביותר-
המסע המטורף הזה עזר לי לגלות שהמתנה שלי היא לגרום לאנשים לזוז!
איך?! לא בעזרת לו״ז משימות צפוף ומכבה אלא ע״י רענון השליחות –
הדרייב שעולה ככל שאנחנו יותר מתרגשים מהעשייה שלנו….
היום אני מלווה עצמאיות עם שליחות שמוכרות שירות מנצנץ לפעול מתוך התרגשות וליצור קפיצת דרך בעסקים שלהן.
את הקובץ הזה יצרתי כי נוסחים שיווקיים טובים הם בעיניי המפתח להצלחה עסקית,
אין מוצר, דף נחיתה, פוסט או סרטון שעניין הנוסח השיווקי לא עושה בו שימוש ובגלל שיש כל-כך מקומות שבהם זה בא לידי ביטוי המגוון אפילו כל כך חשוב בעיניי.
אני משוכנעת שמסמך שיצרתי כאן יהיה לך שמיש בכל פיסת תוכן שתפרסמי ומתרגשת כבר לשמוע מה את חושבת עליו, את באה?